UAZ Buchanka pro 21. století? Tahle vize vypadá fantasticky

85/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • UAZ Buchanka
    UAZ Buchanka| Zdroj: kolesa.ru
  • UAZ Buchanka
    UAZ Buchanka| Zdroj: kolesa.ru
  • UAZ Buchanka
    UAZ Buchanka| Zdroj: kolesa.ru
  • UAZ Buchanka
    UAZ Buchanka| Zdroj: kolesa.ru
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.
    Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.
    Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
    Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
    Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.
    Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky
    Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD
    Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.
    Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Spotřeba během testu 13,9 l/100 km
    Spotřeba během testu 13,9 l/100 km| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.
    Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.
    Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.
    V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.
    Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.
    Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.
    Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.
    Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery
    Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.
    Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UAZ 2206 Buchanka
    UAZ 2206 Buchanka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ Buchanka
UAZ Buchanka
UAZ Buchanka
UAZ Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
UAZ 2206 Buchanka
Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.
UAZ 2206 Buchanka
Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Spotřeba během testu 13,9 l/100 km
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.
Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.
V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.
UAZ 2206 Buchanka
Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.
Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.
Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.
UAZ 2206 Buchanka
Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery
Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka
UAZ 2206 Buchanka