Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!

16/38
Zavřít
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lego obal na telefon
    Lego obal na telefon| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lego
    Lego| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
    Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Lubor Zelinka
    Lubor Zelinka| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
    Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
    Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • McLaren Senna
    McLaren Senna| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
    Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
    Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
    Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
    Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
    Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lego obal na telefon
Lubor Zelinka
Lego
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
Lubor Zelinka
Lubor Zelinka
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
McLaren Senna
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
McLaren Senna
McLaren Senna
McLaren Senna
McLaren Senna
McLaren Senna
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.