Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
3
/
38
Prohlédnout znovu
Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego obal na telefon
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Budoucnost elektrických hypersportů je nahnutá. Miliardáři o ně už nemají zájem
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Pirelli začíná vyrábět nové pneumatiky pro Ferrari Enzo. Ikonický supersport doběhlo stáří
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa