Lego obal na telefon|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lego|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák