Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
28
/
38
Prohlédnout znovu
Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego obal na telefon
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší