Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
30
/
38
Prohlédnout znovu
Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego obal na telefon
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. Ovšem v čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion