Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
38
/
38
Prohlédnout znovu
Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego obal na telefon
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena