Dětský pás místo autosedačky: Vyplatí se tahle levná alternativa?
1
/
10
Prohlédnout znovu
Dětský pás místo autosedačky: Vyplatí se tahle levná alternativa?
Zákon připouští mezi dvěma dětmi v sedačce vézt třetí i bez ní, pokud je mu víc než tři roky. V takovém případě ho ale bude pás škrtit, a tak se Smart Kid Belt hodí a nejlépe ještě doplněný podsedákem, který už tolik místa nezabírá.
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
V balení je kromě návodu i informační kartička pro případ policejní kontroly
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
V balení je kromě návodu i informační kartička pro případ policejní kontroly
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Bez využití se takto upravený pás zcela nenavíjí, není ale složité spony odepnout a namontovat jen tehdy, až to bude potřeba.
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Výrobce zakazuje montáž bez prostudování návodu. Dočetli jsme se, že pás je určen pro děti od 15 kg a zhruba čtyř let. A že se může stát, že pásy v autě nebudou s pásem kompatibilní. Nesmí se používat v autech, která mají pásy připevněné ke dveřím. V Evropě jich moc neuvidíte…
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Spona s našitým lístkem dokazující homologaci patří vždy dolů a připevňuje se co nejníže ke kotevnímu bodu, ideálně v místech, kde pásy vystupují se sedadla.
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Zacvaknutí pásu vyžaduje trochu síly, dejte pozor na jeho překroucení! Dítě musí být opřeno zády o opěradlo a nesmí se vrtět.
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Protáhněte pás za zády dítěte a horní sponu upevněte asi 5 cm nad rameno. Bohužel je tato informace jen na krabičce, a nikoliv v návodu…
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Délku pásu nastavte tak, aby horní popruh směřoval přes rameno malého pasažéra. Smyslem je, aby nikdy nevedl přes jeho krk!
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Naše redakční modelka si na doplňkový pás zvykla rychle. To ale nic nemění na faktu, že byste ho měli podle Ministerstva dopravy správně doplnit ještě podsedákem, který zajistí, aby spodní pás nešel přes bříško dítěte. Zapře se totiž o boky podsedáku.
|
Svět motorů/Lucie Slováčková
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky