DKW F102 (1963–1966): Poslední dvoudobý mohykán

1/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • F102 měl moderní samonosnou karoserii s velkými okny a velkou přední maskou se zabudovanými kruhovými světlomety.
    F102 měl moderní samonosnou karoserii s velkými okny a velkou přední maskou se zabudovanými kruhovými světlomety.| Zdroj: Wheelsage
  • Dvoudveřové DKW F102 mělo přední sedadla se sklápěcími opěradly. Usnadňoval se tak přístup k zadním sedadlům.
    Dvoudveřové DKW F102 mělo přední sedadla se sklápěcími opěradly. Usnadňoval se tak přístup k zadním sedadlům.| Zdroj: klassiker.nu
  • DKW F102 debutoval v září 1963 jako dvoudveřový pětimístný sedan se stupňovitou zádí.
    DKW F102 debutoval v září 1963 jako dvoudveřový pětimístný sedan se stupňovitou zádí.| Zdroj: Wheelsage
  • Příslušnost k automobilce Auto Union potvrzovaly čtyři kruhy ve středu přední masky a nápis Auto Union na kapotě.
    Příslušnost k automobilce Auto Union potvrzovaly čtyři kruhy ve středu přední masky a nápis Auto Union na kapotě.| Zdroj: automobile.fr
  • Náhradní kolo bylo umístěno šikmo za opěradlem zadních sedadel, takže neomezovalo hloubku zavazadelníku.
    Náhradní kolo bylo umístěno šikmo za opěradlem zadních sedadel, takže neomezovalo hloubku zavazadelníku.| Zdroj: auta5p.eu
  • Tento čtyřdveřový model DKW F102 je vystaven v muzeu Audi v Ingolstadtu.
    Tento čtyřdveřový model DKW F102 je vystaven v muzeu Audi v Ingolstadtu.| Zdroj: Wikipedia
  • Čtyřdveřový sedan DKW F102 měl stejné rozměry jako dvoudveřový a používal stejný motor.
    Čtyřdveřový sedan DKW F102 měl stejné rozměry jako dvoudveřový a používal stejný motor.| Zdroj: Wikipedia
  • Označení modelu se dalo nalézt jen na levé straně víka zavazadelníku.
    Označení modelu se dalo nalézt jen na levé straně víka zavazadelníku.| Zdroj: Wikipedia
  • Většina vyrobených vozů měla chromované nárazníky bez svislých dorazů.
    Většina vyrobených vozů měla chromované nárazníky bez svislých dorazů.| Zdroj: drive2.ru
  • F102 měl vysokou nakládací hranu zavazadlového prostoru a vodorovně uspořádané sdružené zadní svítilny.
    F102 měl vysokou nakládací hranu zavazadlového prostoru a vodorovně uspořádané sdružené zadní svítilny.| Zdroj: drive2.ru
  • DKW F102 měl rozvor náprav 2480 mm a vnější rozměry 4280 x 1620 x 1460 mm (délka x šířka x výška).
    DKW F102 měl rozvor náprav 2480 mm a vnější rozměry 4280 x 1620 x 1460 mm (délka x šířka x výška).| Zdroj: drive2.ru
  • Před volantem mělo F102 dva kruhové přístroje, uprostřed palubní desky rádio a napravo skříňku na odkládání drobných předmětů.
    Před volantem mělo F102 dva kruhové přístroje, uprostřed palubní desky rádio a napravo skříňku na odkládání drobných předmětů.| Zdroj: drive2.ru
  • Dvoudobý tříválec s objemem 1175 cm3 poháněl přední kola.
    Dvoudobý tříválec s objemem 1175 cm3 poháněl přední kola.| Zdroj: drive2.ru
  • DKW F102 (vpravo) a jeho nástupce Audi F103, vyrobené v roce 1969. Ta podoba!
    DKW F102 (vpravo) a jeho nástupce Audi F103, vyrobené v roce 1969. Ta podoba!| Zdroj: Wikipedia
  • Konstruktér Hans Müller z Andernachu vyvinul na začátku šedesátých let dvoudobý motor V6, složený ze dvou tříválcových motorů.
    Konstruktér Hans Müller z Andernachu vyvinul na začátku šedesátých let dvoudobý motor V6, složený ze dvou tříválcových motorů.| Zdroj: blogdosanco.blogspot.com
F102 měl moderní samonosnou karoserii s velkými okny a velkou přední maskou se zabudovanými kruhovými světlomety.
Dvoudveřové DKW F102 mělo přední sedadla se sklápěcími opěradly. Usnadňoval se tak přístup k zadním sedadlům.
DKW F102 debutoval v září 1963 jako dvoudveřový pětimístný sedan se stupňovitou zádí.
Příslušnost k automobilce Auto Union potvrzovaly čtyři kruhy ve středu přední masky a nápis Auto Union na kapotě.
Náhradní kolo bylo umístěno šikmo za opěradlem zadních sedadel, takže neomezovalo hloubku zavazadelníku.
Tento čtyřdveřový model DKW F102 je vystaven v muzeu Audi v Ingolstadtu.
Čtyřdveřový sedan DKW F102 měl stejné rozměry jako dvoudveřový a používal stejný motor.
Označení modelu se dalo nalézt jen na levé straně víka zavazadelníku.
Většina vyrobených vozů měla chromované nárazníky bez svislých dorazů.
F102 měl vysokou nakládací hranu zavazadlového prostoru a vodorovně uspořádané sdružené zadní svítilny.
DKW F102 měl rozvor náprav 2480 mm a vnější rozměry 4280 x 1620 x 1460 mm (délka x šířka x výška).
Před volantem mělo F102 dva kruhové přístroje, uprostřed palubní desky rádio a napravo skříňku na odkládání drobných předmětů.
Dvoudobý tříválec s objemem 1175 cm3 poháněl přední kola.
DKW F102 (vpravo) a jeho nástupce Audi F103, vyrobené v roce 1969. Ta podoba!
Konstruktér Hans Müller z Andernachu vyvinul na začátku šedesátých let dvoudobý motor V6, složený ze dvou tříválcových motorů.