F102 měl moderní samonosnou karoserii s velkými okny a velkou přední maskou se zabudovanými kruhovými světlomety.|
Zdroj: Wheelsage
Dvoudveřové DKW F102 mělo přední sedadla se sklápěcími opěradly. Usnadňoval se tak přístup k zadním sedadlům.|
Zdroj: klassiker.nu
DKW F102 debutoval v září 1963 jako dvoudveřový pětimístný sedan se stupňovitou zádí.|
Zdroj: Wheelsage
Příslušnost k automobilce Auto Union potvrzovaly čtyři kruhy ve středu přední masky a nápis Auto Union na kapotě.|
Zdroj: automobile.fr
Náhradní kolo bylo umístěno šikmo za opěradlem zadních sedadel, takže neomezovalo hloubku zavazadelníku.|
Zdroj: auta5p.eu
Tento čtyřdveřový model DKW F102 je vystaven v muzeu Audi v Ingolstadtu.|
Zdroj: Wikipedia
Čtyřdveřový sedan DKW F102 měl stejné rozměry jako dvoudveřový a používal stejný motor.|
Zdroj: Wikipedia
Označení modelu se dalo nalézt jen na levé straně víka zavazadelníku.|
Zdroj: Wikipedia
Většina vyrobených vozů měla chromované nárazníky bez svislých dorazů.|
Zdroj: drive2.ru
F102 měl vysokou nakládací hranu zavazadlového prostoru a vodorovně uspořádané sdružené zadní svítilny.|
Zdroj: drive2.ru
DKW F102 měl rozvor náprav 2480 mm a vnější rozměry 4280 x 1620 x 1460 mm (délka x šířka x výška).|
Zdroj: drive2.ru
Před volantem mělo F102 dva kruhové přístroje, uprostřed palubní desky rádio a napravo skříňku na odkládání drobných předmětů.|
Zdroj: drive2.ru
Dvoudobý tříválec s objemem 1175 cm3 poháněl přední kola.|
Zdroj: drive2.ru
DKW F102 (vpravo) a jeho nástupce Audi F103, vyrobené v roce 1969. Ta podoba!|
Zdroj: Wikipedia
Konstruktér Hans Müller z Andernachu vyvinul na začátku šedesátých let dvoudobý motor V6, složený ze dvou tříválcových motorů.|
Zdroj: blogdosanco.blogspot.com