DKW Junior (1959–1965): „Malý zázrak“ z Ingolstadtu

7/19
Zavřít
  • Dvoudveřový sedan DKW Junior měl moderní karoserii s velkými okny a příď s širokou mřížkou chladiče.
    Dvoudveřový sedan DKW Junior měl moderní karoserii s velkými okny a příď s širokou mřížkou chladiče.| Zdroj: Karel Haas
  • Kruhové světlomety s chromovanými rámečky byly částečně skryty pod masivními stříškami v barvě karoserie.
    Kruhové světlomety s chromovanými rámečky byly částečně skryty pod masivními stříškami v barvě karoserie.| Zdroj: Wikipedia
  • Boky sedanu DKW Junior zdobily prolisy nad podběhy kol a chromované nárazníky.
    Boky sedanu DKW Junior zdobily prolisy nad podběhy kol a chromované nárazníky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • O velikosti zavazadlového prostoru měla svědčit tato reklamní fotografie.
    O velikosti zavazadlového prostoru měla svědčit tato reklamní fotografie.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední kola poháněl dvoudobý řadový tříválec s objemem 741 cm3 a výkonem 34 koní.
    Přední kola poháněl dvoudobý řadový tříválec s objemem 741 cm3 a výkonem 34 koní.| Zdroj: curbsideclassic.com
  • V roce 1961 se začal prodávat model DKW Junior de Luxe s tříválcovým dvoutaktním motorem o objemu 796 cm3.
    V roce 1961 se začal prodávat model DKW Junior de Luxe s tříválcovým dvoutaktním motorem o objemu 796 cm3.| Zdroj: Wikipedia
  • Boky zdobily chromované lišty, umístěné nad prolisem.
    Boky zdobily chromované lišty, umístěné nad prolisem.| Zdroj: Wikipedia
  • DKW Junior de Luxe měl, stejně jako „obyčejný“ Junior, zadní stěnu z vlnitého plechu, ve které byla umístěna zátka benzinové nádrže.
    DKW Junior de Luxe měl, stejně jako „obyčejný“ Junior, zadní stěnu z vlnitého plechu, ve které byla umístěna zátka benzinové nádrže.| Zdroj: car.info
  • DKW Junior měl jednoduchou palubní desku s rychloměrem a dalšími ukazateli umístěnými před volantem.
    DKW Junior měl jednoduchou palubní desku s rychloměrem a dalšími ukazateli umístěnými před volantem.| Zdroj: Wikipedia
  • Od srpna 1963 se začala nabízet levnější verze F11 se slabším motorem z typu Junior de Luxe.
    Od srpna 1963 se začala nabízet levnější verze F11 se slabším motorem z typu Junior de Luxe.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V lednu 1963 byl Junior de Luxe nahrazen typem DKW F12, poháněným tříválcovým dvoutaktním motorem s objemem 889 cm3 a výkonem 40 k.
    V lednu 1963 byl Junior de Luxe nahrazen typem DKW F12, poháněným tříválcovým dvoutaktním motorem s objemem 889 cm3 a výkonem 40 k.| Zdroj: Wheelsage.org
  • DKW Junior z roku 1963 měl uprostřed přední masky logo Auto Unionu se čtyřmi kruhy, jaké dodnes používá Audi.
    DKW Junior z roku 1963 měl uprostřed přední masky logo Auto Unionu se čtyřmi kruhy, jaké dodnes používá Audi.| Zdroj: mad4wheels.com
  • V roce 1964 vyrobilo DKW v omezeném množství (kolem 3000 kusů) dvoudveřové čtyřmístné kabriolety F12.
    V roce 1964 vyrobilo DKW v omezeném množství (kolem 3000 kusů) dvoudveřové čtyřmístné kabriolety F12.| Zdroj: ebay.com
  • Roadster měl stahovací plátěnou střechu složenou pod plachtou za zadními sedadly.
    Roadster měl stahovací plátěnou střechu složenou pod plachtou za zadními sedadly.| Zdroj: Audi
  • Tříválcový motor kabrioletu měl výkon zvětšený na 45 k (33 kW).
    Tříválcový motor kabrioletu měl výkon zvětšený na 45 k (33 kW).| Zdroj: Wheelsage.org
  • DKW F12 Roadster s nataženou plátěnou střechou a vytaženými bočními okny.
    DKW F12 Roadster s nataženou plátěnou střechou a vytaženými bočními okny.| Zdroj: fastestlaps.com
  • Dvoudveřový sedan DKW F12 se vyráběl až do roku 1965.
    Dvoudveřový sedan DKW F12 se vyráběl až do roku 1965.| Zdroj: Wikipedia
  • Také na víku kufru DKW F12 nechybělo logo Auto Unionu.
    Také na víku kufru DKW F12 nechybělo logo Auto Unionu.| Zdroj: Wikipedia
  • DKW F12 z roku 1965 poháněl tříválec z Roadsteru s výkonem 45 koní. Vůz dosahoval rychlost 127 km/h.
    DKW F12 z roku 1965 poháněl tříválec z Roadsteru s výkonem 45 koní. Vůz dosahoval rychlost 127 km/h.| Zdroj: catawiki.com
Dvoudveřový sedan DKW Junior měl moderní karoserii s velkými okny a příď s širokou mřížkou chladiče.
Kruhové světlomety s chromovanými rámečky byly částečně skryty pod masivními stříškami v barvě karoserie.
Boky sedanu DKW Junior zdobily prolisy nad podběhy kol a chromované nárazníky.
O velikosti zavazadlového prostoru měla svědčit tato reklamní fotografie.
Přední kola poháněl dvoudobý řadový tříválec s objemem 741 cm3 a výkonem 34 koní.
V roce 1961 se začal prodávat model DKW Junior de Luxe s tříválcovým dvoutaktním motorem o objemu 796 cm3.
Boky zdobily chromované lišty, umístěné nad prolisem.
DKW Junior de Luxe měl, stejně jako „obyčejný“ Junior, zadní stěnu z vlnitého plechu, ve které byla umístěna zátka benzinové nádrže.
DKW Junior měl jednoduchou palubní desku s rychloměrem a dalšími ukazateli umístěnými před volantem.
Od srpna 1963 se začala nabízet levnější verze F11 se slabším motorem z typu Junior de Luxe.
V lednu 1963 byl Junior de Luxe nahrazen typem DKW F12, poháněným tříválcovým dvoutaktním motorem s objemem 889 cm3 a výkonem 40 k.
DKW Junior z roku 1963 měl uprostřed přední masky logo Auto Unionu se čtyřmi kruhy, jaké dodnes používá Audi.
V roce 1964 vyrobilo DKW v omezeném množství (kolem 3000 kusů) dvoudveřové čtyřmístné kabriolety F12.
Roadster měl stahovací plátěnou střechu složenou pod plachtou za zadními sedadly.
Tříválcový motor kabrioletu měl výkon zvětšený na 45 k (33 kW).
DKW F12 Roadster s nataženou plátěnou střechou a vytaženými bočními okny.
Dvoudveřový sedan DKW F12 se vyráběl až do roku 1965.
Také na víku kufru DKW F12 nechybělo logo Auto Unionu.
DKW F12 z roku 1965 poháněl tříválec z Roadsteru s výkonem 45 koní. Vůz dosahoval rychlost 127 km/h.