Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek