Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce

1/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
    Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
    Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
    Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
    Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
    Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
    Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
    Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
    Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort