Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
14
/
14
Prohlédnout znovu
Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?