Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
3
/
14
Prohlédnout znovu
Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!