Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
8
/
14
Prohlédnout znovu
Dlouhodobá fabia po 15 letech: Druhý život po rozborce
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sonda lambda zlobila už před lety nás, proto se v záruce vyměnila. Současná majitelka nechala totéž udělat loni, a stejně se kontrolka EOBD rozsvěcí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlobící tlačítka stahování oken si vyměnila paní Věra sama, nechala si je poslat z e-shopu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod neoriginálními potahy se relativně dobře zachovaly světlé sedačky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Množství oleje si kontroluje majitelka sama, péči o auto ji naučil tatínek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Starost o vůz stojí paní Věru každoročně kolem pěti tisíc korun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě u původních majitelů auto prodělalo vážnou nehodu, po které bylo špatně opraveno. Od té doby karoserie rezne a dovnitř zatéká. Výhledově to bude muset paní Věra řešit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po 100 000 km se i motor pořád nacházel v dobré kondici, nic nebránilo složení zpět
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW Comfort
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre