Dlouhodobý test Hyundai i30 kombi 1.5 DPI Smart: Asfalt netrhá, ale vlastně stačí
35
/
78
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test Hyundai i30 kombi 1.5 DPI Smart: Asfalt netrhá, ale vlastně stačí
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pracoviště řidiče má dobrou ergonomii a oceňujeme, že topení nemusíme ovládat na dotykovém displeji
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme, že nejdůležitější funkce se ovládají stále tlačítky. Třeba intenzita jasu přístrojového štítu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přesné řazení oceníte hlavně ve městě. V 70 km/h se už může zařadit šestka, takže s pákou moc pracovat nemusíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Standardní asistent pro vedení vozu v jízdním pruhu je bezcenná věc. Opravuje vás trhavě, cloumá autem, div je nepřevrhne. Aktivní asistent pro vedení v pruzích LFA, který je opravdovým pomocníkem a uleví na dlouhých cestách, hyundai nabízí jen pro verze Style s automatickou převodovkou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 má ve standardu verze Smart věci, za které se u německých aut vždy připlácí. Například parkovací kameru a vyhřívaný volant. Když si na něj jednou zvyknete, už nikdy nechcete bez toho jezdit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky mají velmi měkké výplně. Překvapivě nás z nich zatím nebolí záda. Lepší mají až verze N-Line.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Denní svícení má od loňské modernizace velmi efektní tvar. Hlavní světla LED jsou však slabá a na vozovce nechávají tmavé skvrny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rezervní kolo, byť tedy jen dojezdové, je standardem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Atmosférická zážehová patnáctistovka má rovnou křivku točivého momentu. Díky dlouhozdvihové konstrukci válců slušně zabírá od nízkých otáček, ale na druhou stranu je ve vyšším spektru hlučnější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní světla s technologií LED má až nejvyšší výbava Style, v níž už motor 1.5 DPI nepořídíte. Na druhou stranu když tato klasická přestanou svítit, prostě v nich vyměníte žárovku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Standardní osmipalcový displej nás trápí značnými odlesky a nekontrastním podáním barev. Příplatkový desetipalcový je prý mnohem lepší.
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Nemilou tradicí korejských aut vždy byla měkká zadní pera. Nepochopitelně to přešlo i na modely vyvíjené v Německu a vyráběné v Čechách.
|
Svět motorů
Zavazadlovému prostoru jsme zprvu udávaný objem 602 l nechtěli věřit. V praxi nás však už mnohokrát překvapil, co všechno pobral.
|
Svět motorů
Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
|
Svět motorů
Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Kombi pojme vzadu tři děti ve vajíčku, na podsedáku a v sedačce. Jenže každé poutání představuje kvůli ztíženému přístupu ke sponám pásů horor.
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Chválíme, že je Hyundai i30 jedním z nemnoha aut, kde se hadicí vysavače pohodlně dostanete i do prostoru mezi spodní hranou sedačky a sloupkem B
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
|
Svět motorů
Pneumatiky Nokian WR jsou možná slabší na břečce, zato na ujezděném sněhu jsme se s nimi vyhrabali až ke sjezdovce
|
Svět motorů
Využitelnost kufru citelně zmenšují zasahující podběhy zadních kol, kapsy za nimi se při balení na dovolenou báječně hodí na balíky PET láhví
|
Svět motorů
Spotřeba během testu
|
Svět motorů
Základní motorizace Hyundaie i30 má od roku 2019 vlečená zadní ramena s torzní příčkou. Měkká pera, která u víceprvkového zavěšení nejsou na škodu, jsou ale u tohoto řešení až moc poddajná. Při větším zatížení klesne záď k zemi.
|
Svět motorů
Spotřeba během testu
|
Svět motorů
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny