Dlouhodobý test Hyundai i30 kombi 1.5 DPI Smart: Asfalt netrhá, ale vlastně stačí

6/78
Zavřít
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pracoviště řidiče má dobrou ergonomii a oceňujeme, že topení nemusíme ovládat na dotykovém displeji
    Pracoviště řidiče má dobrou ergonomii a oceňujeme, že topení nemusíme ovládat na dotykovém displeji| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Chválíme, že nejdůležitější funkce se ovládají stále tlačítky. Třeba intenzita jasu přístrojového štítu.
    Chválíme, že nejdůležitější funkce se ovládají stále tlačítky. Třeba intenzita jasu přístrojového štítu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přesné řazení oceníte hlavně ve městě. V 70 km/h se už může zařadit šestka, takže s pákou moc pracovat nemusíte.
    Přesné řazení oceníte hlavně ve městě. V 70 km/h se už může zařadit šestka, takže s pákou moc pracovat nemusíte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardní asistent pro vedení vozu v jízdním pruhu je bezcenná věc. Opravuje vás trhavě, cloumá autem, div je nepřevrhne. Aktivní asistent pro vedení v pruzích LFA, který je opravdovým pomocníkem a uleví na dlouhých cestách, hyundai nabízí jen pro verze Style s automatickou převodovkou.
    Standardní asistent pro vedení vozu v jízdním pruhu je bezcenná věc. Opravuje vás trhavě, cloumá autem, div je nepřevrhne. Aktivní asistent pro vedení v pruzích LFA, který je opravdovým pomocníkem a uleví na dlouhých cestách, hyundai nabízí jen pro verze Style s automatickou převodovkou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 má ve standardu verze Smart věci, za které se u německých aut vždy připlácí. Například parkovací kameru a vyhřívaný volant. Když si na něj jednou zvyknete, už nikdy nechcete bez toho jezdit.
    Hyundai i30 má ve standardu verze Smart věci, za které se u německých aut vždy připlácí. Například parkovací kameru a vyhřívaný volant. Když si na něj jednou zvyknete, už nikdy nechcete bez toho jezdit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedačky mají velmi měkké výplně. Překvapivě nás z nich zatím nebolí záda. Lepší mají až verze N-Line.
    Přední sedačky mají velmi měkké výplně. Překvapivě nás z nich zatím nebolí záda. Lepší mají až verze N-Line.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Denní svícení má od loňské modernizace velmi efektní tvar. Hlavní světla LED jsou však slabá a na vozovce nechávají tmavé skvrny.
    Denní svícení má od loňské modernizace velmi efektní tvar. Hlavní světla LED jsou však slabá a na vozovce nechávají tmavé skvrny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rezervní kolo, byť tedy jen dojezdové, je standardem
    Rezervní kolo, byť tedy jen dojezdové, je standardem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Atmosférická zážehová patnáctistovka má rovnou křivku točivého momentu. Díky dlouhozdvihové konstrukci válců slušně zabírá od nízkých otáček, ale na druhou stranu je ve vyšším spektru hlučnější.
    Atmosférická zážehová patnáctistovka má rovnou křivku točivého momentu. Díky dlouhozdvihové konstrukci válců slušně zabírá od nízkých otáček, ale na druhou stranu je ve vyšším spektru hlučnější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní světla s technologií LED má až nejvyšší výbava Style, v níž už motor 1.5 DPI nepořídíte. Na druhou stranu když tato klasická přestanou svítit, prostě v nich vyměníte žárovku.
    Zadní světla s technologií LED má až nejvyšší výbava Style, v níž už motor 1.5 DPI nepořídíte. Na druhou stranu když tato klasická přestanou svítit, prostě v nich vyměníte žárovku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Standardní osmipalcový displej nás trápí značnými odlesky a nekontrastním podáním barev. Příplatkový desetipalcový je prý mnohem lepší.
    Standardní osmipalcový displej nás trápí značnými odlesky a nekontrastním podáním barev. Příplatkový desetipalcový je prý mnohem lepší.| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Nemilou tradicí korejských aut vždy byla měkká zadní pera. Nepochopitelně to přešlo i na modely vyvíjené v Německu a vyráběné v Čechách.
    Nemilou tradicí korejských aut vždy byla měkká zadní pera. Nepochopitelně to přešlo i na modely vyvíjené v Německu a vyráběné v Čechách.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadlovému prostoru jsme zprvu udávaný objem 602 l nechtěli věřit. V praxi nás však už mnohokrát překvapil, co všechno pobral.
    Zavazadlovému prostoru jsme zprvu udávaný objem 602 l nechtěli věřit. V praxi nás však už mnohokrát překvapil, co všechno pobral.| Zdroj: Svět motorů
  • Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
    Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.| Zdroj: Svět motorů
  • Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
    Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi pojme vzadu tři děti ve vajíčku, na podsedáku a v sedačce. Jenže každé poutání představuje kvůli ztíženému přístupu ke sponám pásů horor.
    Kombi pojme vzadu tři děti ve vajíčku, na podsedáku a v sedačce. Jenže každé poutání představuje kvůli ztíženému přístupu ke sponám pásů horor.| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Chválíme, že je Hyundai i30 jedním z nemnoha aut, kde se hadicí vysavače pohodlně dostanete i do prostoru mezi spodní hranou sedačky a sloupkem B
    Chválíme, že je Hyundai i30 jedním z nemnoha aut, kde se hadicí vysavače pohodlně dostanete i do prostoru mezi spodní hranou sedačky a sloupkem B| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů
  • Pneumatiky Nokian WR jsou možná slabší na břečce, zato na ujezděném sněhu jsme se s nimi vyhrabali až ke sjezdovce
    Pneumatiky Nokian WR jsou možná slabší na břečce, zato na ujezděném sněhu jsme se s nimi vyhrabali až ke sjezdovce| Zdroj: Svět motorů
  • Využitelnost kufru citelně zmenšují zasahující podběhy zadních kol, kapsy za nimi se při balení na dovolenou báječně hodí na balíky PET láhví
    Využitelnost kufru citelně zmenšují zasahující podběhy zadních kol, kapsy za nimi se při balení na dovolenou báječně hodí na balíky PET láhví| Zdroj: Svět motorů
  • Spotřeba během testu
    Spotřeba během testu| Zdroj: Svět motorů
  • Základní motorizace Hyundaie i30 má od roku 2019 vlečená zadní ramena s torzní příčkou. Měkká pera, která u víceprvkového zavěšení nejsou na škodu, jsou ale u tohoto řešení až moc poddajná. Při větším zatížení klesne záď k zemi.
    Základní motorizace Hyundaie i30 má od roku 2019 vlečená zadní ramena s torzní příčkou. Měkká pera, která u víceprvkového zavěšení nejsou na škodu, jsou ale u tohoto řešení až moc poddajná. Při větším zatížení klesne záď k zemi.| Zdroj: Svět motorů
  • Spotřeba během testu
    Spotřeba během testu| Zdroj: Svět motorů
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Pracoviště řidiče má dobrou ergonomii a oceňujeme, že topení nemusíme ovládat na dotykovém displeji
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Chválíme, že nejdůležitější funkce se ovládají stále tlačítky. Třeba intenzita jasu přístrojového štítu.
Přesné řazení oceníte hlavně ve městě. V 70 km/h se už může zařadit šestka, takže s pákou moc pracovat nemusíte.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Standardní asistent pro vedení vozu v jízdním pruhu je bezcenná věc. Opravuje vás trhavě, cloumá autem, div je nepřevrhne. Aktivní asistent pro vedení v pruzích LFA, který je opravdovým pomocníkem a uleví na dlouhých cestách, hyundai nabízí jen pro verze Style s automatickou převodovkou.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 má ve standardu verze Smart věci, za které se u německých aut vždy připlácí. Například parkovací kameru a vyhřívaný volant. Když si na něj jednou zvyknete, už nikdy nechcete bez toho jezdit.
Přední sedačky mají velmi měkké výplně. Překvapivě nás z nich zatím nebolí záda. Lepší mají až verze N-Line.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Denní svícení má od loňské modernizace velmi efektní tvar. Hlavní světla LED jsou však slabá a na vozovce nechávají tmavé skvrny.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Rezervní kolo, byť tedy jen dojezdové, je standardem
Atmosférická zážehová patnáctistovka má rovnou křivku točivého momentu. Díky dlouhozdvihové konstrukci válců slušně zabírá od nízkých otáček, ale na druhou stranu je ve vyšším spektru hlučnější.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Zadní světla s technologií LED má až nejvyšší výbava Style, v níž už motor 1.5 DPI nepořídíte. Na druhou stranu když tato klasická přestanou svítit, prostě v nich vyměníte žárovku.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Standardní osmipalcový displej nás trápí značnými odlesky a nekontrastním podáním barev. Příplatkový desetipalcový je prý mnohem lepší.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Nemilou tradicí korejských aut vždy byla měkká zadní pera. Nepochopitelně to přešlo i na modely vyvíjené v Německu a vyráběné v Čechách.
Zavazadlovému prostoru jsme zprvu udávaný objem 602 l nechtěli věřit. V praxi nás však už mnohokrát překvapil, co všechno pobral.
Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
Tažná zařízení, která se nasazují zespodu do otvoru, jsou uživatelsky nepřívětivá. Kéž by každý měl sklopné, kterým se chlubí nová octavia.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Kombi pojme vzadu tři děti ve vajíčku, na podsedáku a v sedačce. Jenže každé poutání představuje kvůli ztíženému přístupu ke sponám pásů horor.
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Chválíme, že je Hyundai i30 jedním z nemnoha aut, kde se hadicí vysavače pohodlně dostanete i do prostoru mezi spodní hranou sedačky a sloupkem B
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Pneumatiky Nokian WR jsou možná slabší na břečce, zato na ujezděném sněhu jsme se s nimi vyhrabali až ke sjezdovce
Využitelnost kufru citelně zmenšují zasahující podběhy zadních kol, kapsy za nimi se při balení na dovolenou báječně hodí na balíky PET láhví
Spotřeba během testu
Základní motorizace Hyundaie i30 má od roku 2019 vlečená zadní ramena s torzní příčkou. Měkká pera, která u víceprvkového zavěšení nejsou na škodu, jsou ale u tohoto řešení až moc poddajná. Při větším zatížení klesne záď k zemi.
Spotřeba během testu