Dlouhodobý test Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60 – Fešák se hlásí do služby!
2
/
95
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60 – Fešák se hlásí do služby!
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Slibovanou nabíjecí rychlost 130 kWh se daří držet jen na pár minut a pak rychle opadá. Skvělá je ovšem aplikace do mobilu, která ohlásí i konec nabíjení.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kdo si rád hraje se světýlky, přijde si v mégane na své – kromě loga vedle dveří lze nakonfi gurovat různé styly podsvícení interiéru nebo pozadí infotainmentu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
|
Svět motorů/Michal Kollert
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...