Dokončené testování aditiv MOTUL v České republice

1/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Motul
  • Škoda Fabia - Komprese na 3. válci před aditivací
    Škoda Fabia - Komprese na 3. válci před aditivací| Zdroj: Motul
  • Škoda Fabia - Komprese na 3. válci po aditivaci (z 5 bar na 14 bar)
    Škoda Fabia - Komprese na 3. válci po aditivaci (z 5 bar na 14 bar)| Zdroj: Motul
  • Škoda Superb V6 TFSI komprese před aditivací
    Škoda Superb V6 TFSI komprese před aditivací| Zdroj: Motul
  • Škoda Superb V6 TFSI komprese po aditivaci GDI EC
    Škoda Superb V6 TFSI komprese po aditivaci GDI EC| Zdroj: Motul
  • Komprese na 1. válci před a po aplikaci aditiva ENGINE CLEAN (z 6 bar na 10 bar)
    Komprese na 1. válci před a po aplikaci aditiva ENGINE CLEAN (z 6 bar na 10 bar)| Zdroj: Motul
  • Vstřikovače Škody Superb před použitím aditiva GDI CLEAN
    Vstřikovače Škody Superb před použitím aditiva GDI CLEAN| Zdroj: Motul
  • Vstřikovače Škody Superb po použití aditiva GDI CLEAN
    Vstřikovače Škody Superb po použití aditiva GDI CLEAN| Zdroj: Motul
  • Vstřikovače Škody Superb před a po použití aditiva GDI CLEAN
    Vstřikovače Škody Superb před a po použití aditiva GDI CLEAN| Zdroj: Motul
  • Motul
    Motul| Zdroj: Motul
Ilustrační foto
Škoda Fabia - Komprese na 3. válci před aditivací
Škoda Fabia - Komprese na 3. válci po aditivaci (z 5 bar na 14 bar)
Škoda Superb V6 TFSI komprese před aditivací
Škoda Superb V6 TFSI komprese po aditivaci GDI EC
Komprese na 1. válci před a po aplikaci aditiva ENGINE CLEAN (z 6 bar na 10 bar)
Vstřikovače Škody Superb před použitím aditiva GDI CLEAN
Vstřikovače Škody Superb po použití aditiva GDI CLEAN
Vstřikovače Škody Superb před a po použití aditiva GDI CLEAN
Motul