Dopravní omezení na dálnici D1 pro letošek skončila. Na kamiony teď čeká zákaz předjíždění
61
/
72
Prohlédnout znovu
Dopravní omezení na dálnici D1 pro letošek skončila. Na kamiony teď čeká zákaz předjíždění
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 8.03 Na prvním sledovaném úseku mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi ráno moc dělníků Eurovie neobjevujeme. A když už, do práce se zrovna nehrnou. O nezapnutých strojích ani nemluvě.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 10.46 Také na dalších dvou úsecích v realizaci Eurovie mezi Souticemi a Loktem či Koberovicemi a Humpolcem se nasazení jejích zaměstnanců nezlepšuje. Na přibližně 66. kilometru zachycujeme dělníky, již se doslova schovávají.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 12.33 Čtvrtý námi kontrolovaný úsek představuje Humpolec-Větrný Jeníkov, na kterém letos většinově působí Skanska. Ten platí jednoznačně za nejprázdnější. Snímek z 94,9. kilometru názorně ilustruje zdejší situaci: odstavená technika, dělníci nikde.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 16.14 Úsek (neomezených možností) Velký Beranov-Měřín nepřekvapuje ani při cestě do hlavního města. Na 126. kilometru vládne dobrá nálada, padají fórky, jen chuť makat jaksi chybí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.28 Při zpáteční cestě do Prahy provoz houstne a vznikají kolony. O to citlivěji reagujeme na pracovní nasazení dělníků.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu