Únik chladiva z netěsné klimatizace se dá zjistit přidáním kontrastní látky do napouštěného média, mnohé servisy však chladivo jen doplňují a těsnost soustavy nijak nekontrolují|
Zdroj: Svět motorů
Na hořlavost ekologicky šetrného chladicího média upozorňuje štítek|
Zdroj: Svět motorů
Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.|
Zdroj: Svět motorů
Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.|
Zdroj: Svět motorů
Ilustrační foto|
Zdroj: Svět motorů
Luxusní Volvo XC90 z let 2014 až 2018 může začít hořet po roztavení plastového sání – předchází tomu nadměrné hromadění karbonu v něm. Pomoci by mělo přehrání softwaru.|
Zdroj: acz
Plastové sání dieselů u čtyřválců Volvo typů D4204T8, D4204T11, D4204T6 a D4204T23 může způsobit požár|
Zdroj: Svět motorů
Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.|
Zdroj: Svět motorů
EGR ventil|
Zdroj: Svět motorů
Ilustrační foto|
Zdroj: Svět motorů
Rizikem je také hadr od oleje, kterým si otíráte měrku a plnicí hrdlo a vozíte jej v motorovém prostoru nacpaný do nějaké skuliny|
Zdroj: Svět motorů