Ekologické chladivo způsobuje požáry aut: Proč vzplane, co hořet nemá?

2/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Proace Verso
    Toyota Proace Verso| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Proace Verso
    Toyota Proace Verso| Zdroj: Svět motorů
  • Únik chladiva z netěsné klimatizace se dá zjistit přidáním kontrastní látky do napouštěného média, mnohé servisy však chladivo jen doplňují a těsnost soustavy nijak nekontrolují
    Únik chladiva z netěsné klimatizace se dá zjistit přidáním kontrastní látky do napouštěného média, mnohé servisy však chladivo jen doplňují a těsnost soustavy nijak nekontrolují| Zdroj: Svět motorů
  • Na hořlavost ekologicky šetrného chladicího média upozorňuje štítek
    Na hořlavost ekologicky šetrného chladicího média upozorňuje štítek| Zdroj: Svět motorů
  • Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.
    Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.
    Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Luxusní Volvo XC90 z let 2014 až 2018 může začít hořet po roztavení plastového sání – předchází tomu nadměrné hromadění karbonu v něm. Pomoci by mělo přehrání softwaru.
    Luxusní Volvo XC90 z let 2014 až 2018 může začít hořet po roztavení plastového sání – předchází tomu nadměrné hromadění karbonu v něm. Pomoci by mělo přehrání softwaru.| Zdroj: acz
  • Plastové sání dieselů u čtyřválců Volvo typů D4204T8, D4204T11, D4204T6 a D4204T23 může způsobit požár
    Plastové sání dieselů u čtyřválců Volvo typů D4204T8, D4204T11, D4204T6 a D4204T23 může způsobit požár| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.
    Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.
    Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.| Zdroj: Svět motorů
  • EGR ventil
    EGR ventil| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Rizikem je také hadr od oleje, kterým si otíráte měrku a plnicí hrdlo a vozíte jej v motorovém prostoru nacpaný do nějaké skuliny
    Rizikem je také hadr od oleje, kterým si otíráte měrku a plnicí hrdlo a vozíte jej v motorovém prostoru nacpaný do nějaké skuliny| Zdroj: Svět motorů
Toyota Proace Verso
Toyota Proace Verso
Únik chladiva z netěsné klimatizace se dá zjistit přidáním kontrastní látky do napouštěného média, mnohé servisy však chladivo jen doplňují a těsnost soustavy nijak nekontrolují
Na hořlavost ekologicky šetrného chladicího média upozorňuje štítek
Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.
Rozteklá trubička klimatizace svědčí o vysokém žáru. Totéž místo v plně funkčním autě – jako první shořela hadička.
Ilustrační foto
Luxusní Volvo XC90 z let 2014 až 2018 může začít hořet po roztavení plastového sání – předchází tomu nadměrné hromadění karbonu v něm. Pomoci by mělo přehrání softwaru.
Plastové sání dieselů u čtyřválců Volvo typů D4204T8, D4204T11, D4204T6 a D4204T23 může způsobit požár
Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.
Pokud se ventil EGR zanese sazemi, přestává těsnit a řídicí jednotka to ne vždy pozná. Starší, pneumaticky ovládané typy (na snímku) se dají vyčistit, nové, elektrické většinou jen vyměnit.
EGR ventil
Ilustrační foto
Rizikem je také hadr od oleje, kterým si otíráte měrku a plnicí hrdlo a vozíte jej v motorovém prostoru nacpaný do nějaké skuliny