Logo magazínu

České registrace Škody loni klesly, objednávky byly však rekordní. Jaký je výhled pro rok 2022?

1/61
Prohlédnout znovu

České registrace Škody loni klesly, objednávky byly však rekordní. Jaký je výhled pro rok 2022?

Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI | Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 | auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport | auto.cz/Samuel Mareček

SSC Tuatara se (zase) hlásí o rekord. Zákaznický kus se rozjel na 474,8 km/h

Svérázný retro tuning na prodej. Nechcete Kadett GSi s body kitem od Koenig Specials?

Volkswagen zrenovoval jedinečný polopásový Transporter T1 Half-track Fox

První setkání s BMW i7: Interiér je luxusní, ale co kontroverzní exteriér?