Elektrická revoluce od Harley-Davidson v testu: LiveWire je nová definice zábavy
9
/
41
Prohlédnout znovu
Elektrická revoluce od Harley-Davidson v testu: LiveWire je nová definice zábavy
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Dotykový displej je přehledný a dobře čitelný, nabízí analogový nebo digitální tachometr a po spárování mobilu přes bluetooth ukazuje i navigaci. Kombinaci zobrazovaných údajů si můžete vybrat, kromě přednastavených jízdních režimů si můžete nadefi novat tři vlastní A, B a C.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
|
Svět moorů/Jiří Káš
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Jízda na elektrickém naháči není ani lepší, ani horší, ale jiná, plná nových zážitků. Sice nám chyběl akustický rozměr motorky, ale tichý svist při plynulém drtivém sprintu k maximálce 177 km/h má tak něco do sebe. Podvozek se celkově povedl.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Elektrikář vsadil na značku Brembo a udělal dobře. Je to nejlépe brzdící harley, jaký jsme dosud řídili.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Černý kvádr s žebry je vzduchem chlazený akumulátor s maximální kapacitou 15,5 kWh, z nichž se využívá 13,6 kWh. Stříbrný válec dole je kapalinou chlazený synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Harley jej vyladil na 78 kW a 116 Nm, malé značky jako americké Zero nebo italská Energica nabízejí o dost víc.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Jako správný harley má i model LiveWire sekundární pohon řemenem. Díky absenci výfuku je pěkně vidět.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
|
Svět moorů/Jiří Káš
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Spojka chybí, brzdy mají tradiční místo: přední na pravé ruce, zadní na pravé noze
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší