Řídili jsme Rimac Nevera. Až moc rychlý pro tento svět!
1
/
14
Prohlédnout znovu
Řídili jsme Rimac Nevera. Až moc rychlý pro tento svět!
Enormní výkon nevery je na běžné silnice až příliš velký
|
Auto Bild
Kokpit je útulný. Blinkry a stírače ovládáte přímo na volantu.
|
Auto Bild
Na jízdu v neveře nejde zapomenout
|
Auto Bild
Navzdory karbonovému monokoku není nastupování žádný problém. Dovnitř se vejdete i s výškou 190 centimetrů.
|
Auto Bild
Většinu funkcí lze ovládat pomocí dotykového displeje
|
Auto Bild
Všechny nevery jsou číslovány vzestupnou řadou. Zákazníci si mohou svůj kus vybrat.
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Jak se na hyperauto sluší, dveře se otevírají směrem vzhůru
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Máte o neveru zájem? Má být postaveno 150 kusů a zatím je prodána asi třetina!
|
Auto Bild
Rimac Nevera má dokonce i malý zavazadelník. Ale více než dva kufříky do něj nenacpete.
|
Auto Bild
Zadní světla připomínají BMW i8, aktivní zadní křídlo funguje i jako aerodynamická brzda
|
Auto Bild
Kotouče karbon-keramických brzd mají průměr 390 mm
|
Auto Bild
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid