Logo magazínu

Kolik Enyaqů plánuje letos Škoda v Česku prodat? Nebojí se toho

3/58
Prohlédnout znovu

Kolik Enyaqů plánuje letos Škoda v Česku prodat? Nebojí se toho

Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl

V ČR poprvé shořel elektromobil. Kontejner nebyl potřeba

V Goodwoodu padl rekord, dvojče Batmobilu zajelo čas 39,08 s

Kuba kvůli nedostatku pohonných hmot zažívá boom elektrických vozidel

Za volantem Porsche Taycan 4S Sport Turismo: Tohle by sakra šlo!

Pětice zemí EU chce odklad zákazu prodeje aut se spalovacím motorem