Logo magazínu

Kolik Enyaqů plánuje letos Škoda v Česku prodat? Nebojí se toho

23/58
Prohlédnout znovu

Kolik Enyaqů plánuje letos Škoda v Česku prodat? Nebojí se toho

Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl
Škoda Enyaq iV 80 (150 kW) | auto.cz/David Rajdl

Hyundai Ioniq 6 by mohl dorazit ve sportovní verzi N. A také jako shooting brake