Odvrácené stránky elektromobility: Tahání přívěsu. Spotřeba 32 kW? Asi vítr!

17/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Přívěsy s plachtou si lidé půjčují na převoz živých zvířat často. Nebo třeba když se stěhují. Za pětistovku na den znásobíte přepravní kapacitu obyčejného osobního auta.
    Přívěsy s plachtou si lidé půjčují na převoz živých zvířat často. Nebo třeba když se stěhují. Za pětistovku na den znásobíte přepravní kapacitu obyčejného osobního auta.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Po dálnici jsme jeli celou dobu stovkou. Tam s větrem v zádech, zpět bohužel proti.
    Po dálnici jsme jeli celou dobu stovkou. Tam s větrem v zádech, zpět bohužel proti.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Oblíbili jsme si možnost naplánování trasy přes mobil a odeslání do auta. Zde se však aplikace fatálně mýlila ve spotřebě energie, přitom předchozí jízda byla už s vlekem.
    Oblíbili jsme si možnost naplánování trasy přes mobil a odeslání do auta. Zde se však aplikace fatálně mýlila ve spotřebě energie, přitom předchozí jízda byla už s vlekem.| Zdroj: Svět motorů
  • Navigace nás nejdřív vyzvala, že kvůli vysoké spotřebě energie musíme přidat zastávku u nabíječky. Pak nám ji tam pleskla sama. Tu nejdražší a pár kilometrů před cílem.
    Navigace nás nejdřív vyzvala, že kvůli vysoké spotřebě energie musíme přidat zastávku u nabíječky. Pak nám ji tam pleskla sama. Tu nejdražší a pár kilometrů před cílem.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Při nabití pod 20 % svítí symbol žlutě. Něco jako rezerva u tradičních spalovacích aut.
    Při nabití pod 20 % svítí symbol žlutě. Něco jako rezerva u tradičních spalovacích aut.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Zpětně nás to nepřekvapuje. Ale na začátku bychom netipovali, jak zamává vlek s plachtou se spotřebou a dojezdem elektromobilu.
    Zpětně nás to nepřekvapuje. Ale na začátku bychom netipovali, jak zamává vlek s plachtou se spotřebou a dojezdem elektromobilu.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Za minuty strávené na rychlých stanicích se platí. Zkušení majitelé elektromobilů proto v místech, kde třeba pracují, preferují pomalejší a levnější AC.
    Za minuty strávené na rychlých stanicích se platí. Zkušení majitelé elektromobilů proto v místech, kde třeba pracují, preferují pomalejší a levnější AC.| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Mirek Kleinbauer
  • Přehled nabíjení za 10 pracovních dní
    Přehled nabíjení za 10 pracovních dní| Zdroj: Svět motorů
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Přívěsy s plachtou si lidé půjčují na převoz živých zvířat často. Nebo třeba když se stěhují. Za pětistovku na den znásobíte přepravní kapacitu obyčejného osobního auta.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Po dálnici jsme jeli celou dobu stovkou. Tam s větrem v zádech, zpět bohužel proti.
Oblíbili jsme si možnost naplánování trasy přes mobil a odeslání do auta. Zde se však aplikace fatálně mýlila ve spotřebě energie, přitom předchozí jízda byla už s vlekem.
Navigace nás nejdřív vyzvala, že kvůli vysoké spotřebě energie musíme přidat zastávku u nabíječky. Pak nám ji tam pleskla sama. Tu nejdražší a pár kilometrů před cílem.
Při nabití pod 20 % svítí symbol žlutě. Něco jako rezerva u tradičních spalovacích aut.
Zpětně nás to nepřekvapuje. Ale na začátku bychom netipovali, jak zamává vlek s plachtou se spotřebou a dojezdem elektromobilu.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Za minuty strávené na rychlých stanicích se platí. Zkušení majitelé elektromobilů proto v místech, kde třeba pracují, preferují pomalejší a levnější AC.
Škoda Enyaq iV 80
Přehled nabíjení za 10 pracovních dní