Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Tesla Model Y|
Zdroj: Tesla
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka