Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
1
/
11
Prohlédnout znovu
Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
|
Svět motorů
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
|
Svět motorů
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice