Elektromobily budou v EU od roku 2027 potřebovat „pas“ k baterii
1
/
33
Přehled fotografií
Zavřít
Baterie Škoda
|
Zdroj: Škoda
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Modernizovaná Tesla Model 3
|
Zdroj: Tesla
Cyklus využití baterií
|
Zdroj: Toyota
Dosavadní životní cyklus baterií
|
Zdroj: Toyota
Recyklace starých baterií Toyota
|
Zdroj: Toyota
Toyota bZ4X
|
Zdroj: Toyota
Toyota bZ4X
|
Zdroj: Toyota
Toyota bZ4X
|
Zdroj: auto.cz/David Bureš
Toyota bZ4X
|
Zdroj: Toyota
Toyota bZ4X
|
Zdroj: Toyota
Toyota bZ4X
|
Zdroj: Toyota
Baterie typu Li-Ion (Toyota Prius Plug-in)
|
Zdroj: acz
Toyota Prius Plug-in Hybrid
|
Zdroj: Toyota
Toyota Prius Plug-in Hybrid
|
Zdroj: Toyota
Toyota Prius Plug-in Hybrid
|
Zdroj: Toyota
Toyota Prius Plug-in Hybrid
|
Zdroj: Toyota
Zavřít