Elektromobily se prodraží i při prodeji, ukázala nová studie. Co za tím vězí?
104
/
113
Prohlédnout znovu
Elektromobily se prodraží i při prodeji, ukázala nová studie. Co za tím vězí?
Nissan Leaf
|
acz
renault elektromobil alternativnipohony testy svetmotoru
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel