Elektromobily se prodraží i při prodeji, ukázala nová studie. Co za tím vězí?
54
/
113
Prohlédnout znovu
Elektromobily se prodraží i při prodeji, ukázala nová studie. Co za tím vězí?
Nissan Leaf
|
acz
renault elektromobil alternativnipohony testy svetmotoru
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
Nissan Leaf
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem