Elektromobily se prodraží i při prodeji, ukázala nová studie. Co za tím vězí?

75/113
Zavřít
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • renault elektromobil alternativnipohony testy svetmotoru
    renault elektromobil alternativnipohony testy svetmotoru| Zdroj: acz
  • Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
    Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.| Zdroj: acz
  • Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
    Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
    Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
    Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
    Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
    Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
    Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.| Zdroj: acz
  • Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
    Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.| Zdroj: acz
  • Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
    Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
Nissan Leaf
renault elektromobil alternativnipohony testy svetmotoru
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
Renault Zoe
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Renault Zoe
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Renault Zoe
Renault Zoe
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf