Elektromobily v zimě: Velký test ukázal pokles dojezdu až o polovinu. A vyvrátil jeden mýtus
5
/
50
Prohlédnout znovu
Elektromobily v zimě: Velký test ukázal pokles dojezdu až o polovinu. A vyvrátil jeden mýtus
Ilustrační foto
|
ADAC
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů
V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu
Modernizace Cupry Formentor a Leon se blíží. Příští týden odhalí nové hybridy i design
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře