Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
4
/
11
Prohlédnout znovu
Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
Dodnes dech beroucí limuzína Aston Martin Lagonda poprvé uvedla elektronickou přístrojovou desku
|
Aston Martin
Aston Martin Lagonda
|
Aston Martin
Audi Quattro dostalo elektronickou přístrojovou desku v modelovém roce 1983. Původně se zeleným podsvícením (obrázek je z auta z roku 1985), u modelů z konce 80. let s červeným.
|
Audi
VW Golf GTI mohl mít hned dvě verze elektronického štítu, který na přání nahrazoval konvenční
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTI
|
Volkswagen
Dva pohledy na elektronické „budíky“ Renaultu 11 TSE Electronic s různým rozsahem rychloměru
|
Renault
CRT
|
Auto Tip Klassik
Cadillac Allanté
|
Cadillac
Fiat Tipo
|
Fiat
Chevrolet Corvette Sport Coupe
|
Chevrolet
Opel Kadett GSi
|
Opel
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky