Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
10
/
11
Prohlédnout znovu
Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!
Dodnes dech beroucí limuzína Aston Martin Lagonda poprvé uvedla elektronickou přístrojovou desku
|
Aston Martin
Aston Martin Lagonda
|
Aston Martin
Audi Quattro dostalo elektronickou přístrojovou desku v modelovém roce 1983. Původně se zeleným podsvícením (obrázek je z auta z roku 1985), u modelů z konce 80. let s červeným.
|
Audi
VW Golf GTI mohl mít hned dvě verze elektronického štítu, který na přání nahrazoval konvenční
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTI
|
Volkswagen
Dva pohledy na elektronické „budíky“ Renaultu 11 TSE Electronic s různým rozsahem rychloměru
|
Renault
CRT
|
Auto Tip Klassik
Cadillac Allanté
|
Cadillac
Fiat Tipo
|
Fiat
Chevrolet Corvette Sport Coupe
|
Chevrolet
Opel Kadett GSi
|
Opel
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu