Emise oxidu uhličitého: Je horší auto, letadlo, nebo sopka?
5
/
10
Prohlédnout znovu
Emise oxidu uhličitého: Je horší auto, letadlo, nebo sopka?
Emise oxidu uhličitého: Je horší auto, letadlo, nebo sopka?
|
acz
Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.
|
acz
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
|
acz
Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
|
acz
Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.
|
acz
Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.
|
acz
Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.
|
acz
|
acz
|
acz
Abarth
|
acz
Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře