Čtyřdveřový pětimístný sedan EMW 340-2 měl rozvor náprav 2870 mm a vnější rozměry 4600 x 1770 x 1630 mm.|
Zdroj: Karel Haas
BMW 326|
Zdroj: BMW
Prvním prototypem typu 340 byl sportovní roadster nazvaný BMW 340-1.|
Zdroj: Wheelsage.org
V září 1949 se prototyp 340-1 a několik sedanů 340-2 vydalo na zkušební jízdu dlouhou 10 000 kilometrů a startující v Eisenachu.|
Zdroj: Stadt Archiv Eisenach
Karoserie|
Zdroj: Stadt Archiv Eisenach
Na obrázku z lakovny je patrné, že převážná část prací byla ruční.|
Zdroj: Stadt Archiv Eisenach
Velké kruhové světlomety byly umístěné v předních blatnících a trojúhelníkovou masku chladiče tvořily vodorovné chromované lišty, směrem dolů se rozšiřující.|
Zdroj: Flickr
Přepracována byla také zadní část vozu s víkem kufru, umožňujícím ukládat zavazadla bez potřeby sklápět opěradla zadních sedadel.|
Zdroj: Favcars
Jednoduchá přístrojová deska byla spolu s rámy oken vyložena napodobeninou dřeva. Všechny ručkové ukazatele byly umístěny před volantem.|
Zdroj: Favcars
Sedan EMW 340-2 poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem 1971 cm3.|
Zdroj: Auta5P
Dva naleštěné vozy EMW 340-2 parkují na ulici v Eisenachu.|
Zdroj: Stadt Archiv Eisenach
V roce 1950 vznikl další prototyp EMW 342 s modernější pontonovou karoserií, do výroby se ale nedostal.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sedany EMW 340-2 byly pohodlné pětimístné vozy. Oblíbili si je východoněmečtí taxikáři.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dalším prototypem byl EMW 343 z roku 1951, připomínající tehdejší americké vozy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřová dodávka EMW 340-3 Lieferwagen byla o 30 mm delší než sedan a měla od sloupku B dřevěnou konstrukci.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřové kombi EMW 340-7 mělo tři boční okna na každé straně a bylo o 250 mm delší než sedan.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kombi 340-7 mělo vzadu dvoukřídlé dveře otevírané do stran.|
Zdroj: Classic Gala
Policejní sedan EMW 340-2 v typické bílo-zelené kombinaci.|
Zdroj: Twitter
EMW 340 mělo na přídi znak připomínající logo BMW, ale s červenými poli místo modrých.|
Zdroj: Wheelsage.org