Evropská komise navrhuje, že po roce 2035 umožní prodej aut na syntetická paliva

1/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: acz
  • Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
    Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Unipetrol
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Unipetrol
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto