Evropská komise varuje automobilky: Emise CO2 rostly, je nutné je snížit
3
/
11
Prohlédnout znovu
Evropská komise varuje automobilky: Emise CO2 rostly, je nutné je snížit
Ilustrační foto
|
Daniel Martínek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel