Evropská unie ustupuje. Emisní norma Euro 7 nebude tak přísná. Konec spalovacích motorů ale pořád hrozí

7/29
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nový homologační emisní test WLTP: Opravdu znamená konec lhaní?
    Nový homologační emisní test WLTP: Opravdu znamená konec lhaní?| Zdroj: acz
  • Měření emisí na silnici
    Měření emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
    Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
    Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
    Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
    Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
    Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření emisí na silnici
    Měření emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
    Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
    Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
    Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření emisí na silnici
    Měření emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
Nový homologační emisní test WLTP: Opravdu znamená konec lhaní?
Měření emisí na silnici
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
Měření emisí na silnici
Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
Měření emisí na silnici
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu