Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš