Facelift Škody Kodiaq za rohem. Už se ukazuje na prvních skicách

16/31
Zavřít
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Škoda
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Jan Lušovský
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Jan Lušovský
  • Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
    Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
    Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
    V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
    Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
    Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
    vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
    Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
    Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
    Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
    Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
    Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
    Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI