Facelift Škody Kodiaq za rohem. Už se ukazuje na prvních skicách
25
/
31
Prohlédnout znovu
Facelift Škody Kodiaq za rohem. Už se ukazuje na prvních skicách
Škoda Kodiaq
|
Škoda
Škoda Kodiaq
|
Škoda
Škoda Kodiaq
|
Škoda
Škoda Kodiaq
|
Jan Lušovský
Škoda Kodiaq
|
Jan Lušovský
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
|
Svět motorů/Jiří Káš
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
|
Svět motorů/Jiří Káš
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků