Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dobové hliníkové nádrže „rakvičky“ se ještě dnes vyrábějí v replice|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ačkoliv se historické motocykly osazují moderním odpružením, stejně se to prý s moderními stroji nedá srovnat|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Poznáte, čí je to podpis? Jaroslav Falta byl v roce 1974 nejlepším motokrosařem na světě, kterého o titul obrali funkcionáři federace ve prospěch Rusů.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ani při závodech historických strojů se s tím jezdci nepářou, jak napovídá zablácená motorka po závodě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Místo původních se dnes osazují kola pevnými ráfky Excel|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dobové karburátory Jikov se kvůli spolehlivosti mění za Bing nebo Mikuni|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek