Fandové Classic Motocross: Když legendární motorky pořád závodí!
4
/
51
Prohlédnout znovu
Fandové Classic Motocross: Když legendární motorky pořád závodí!
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dobové hliníkové nádrže „rakvičky“ se ještě dnes vyrábějí v replice
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ačkoliv se historické motocykly osazují moderním odpružením, stejně se to prý s moderními stroji nedá srovnat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Poznáte, čí je to podpis? Jaroslav Falta byl v roce 1974 nejlepším motokrosařem na světě, kterého o titul obrali funkcionáři federace ve prospěch Rusů.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ani při závodech historických strojů se s tím jezdci nepářou, jak napovídá zablácená motorka po závodě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Místo původních se dnes osazují kola pevnými ráfky Excel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dobové karburátory Jikov se kvůli spolehlivosti mění za Bing nebo Mikuni
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde