Fandové Classic Motocross: Když legendární motorky pořád závodí!

44/51
Přehled fotografií
Zavřít
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Classic Motocross
    Classic Motocross| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dobové hliníkové nádrže „rakvičky“ se ještě dnes vyrábějí v replice
    Dobové hliníkové nádrže „rakvičky“ se ještě dnes vyrábějí v replice| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ačkoliv se historické motocykly osazují moderním odpružením, stejně se to prý s moderními stroji nedá srovnat
    Ačkoliv se historické motocykly osazují moderním odpružením, stejně se to prý s moderními stroji nedá srovnat| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Poznáte, čí je to podpis? Jaroslav Falta byl v roce 1974 nejlepším motokrosařem na světě, kterého o titul obrali funkcionáři federace ve prospěch Rusů.
    Poznáte, čí je to podpis? Jaroslav Falta byl v roce 1974 nejlepším motokrosařem na světě, kterého o titul obrali funkcionáři federace ve prospěch Rusů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ani při závodech historických strojů se s tím jezdci nepářou, jak napovídá zablácená motorka po závodě
    Ani při závodech historických strojů se s tím jezdci nepářou, jak napovídá zablácená motorka po závodě| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Místo původních se dnes osazují kola pevnými ráfky Excel
    Místo původních se dnes osazují kola pevnými ráfky Excel| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dobové karburátory Jikov se kvůli spolehlivosti mění za Bing nebo Mikuni
    Dobové karburátory Jikov se kvůli spolehlivosti mění za Bing nebo Mikuni| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
    Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Classic Motocross
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Dobové hliníkové nádrže „rakvičky“ se ještě dnes vyrábějí v replice
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Ačkoliv se historické motocykly osazují moderním odpružením, stejně se to prý s moderními stroji nedá srovnat
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Michal „Kendža“ Kenardžiev a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Poznáte, čí je to podpis? Jaroslav Falta byl v roce 1974 nejlepším motokrosařem na světě, kterého o titul obrali funkcionáři federace ve prospěch Rusů.
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Ani při závodech historických strojů se s tím jezdci nepářou, jak napovídá zablácená motorka po závodě
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Martin „Mates“ Pavlus a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Místo původních se dnes osazují kola pevnými ráfky Excel
Dobové karburátory Jikov se kvůli spolehlivosti mění za Bing nebo Mikuni
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75
Jiří „Prochy“ Procházka a ČZ 380/981 Kategorie PRE 75