Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
26
/
30
Prohlédnout znovu
Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Co (ne)dělat, když chcete v nové práci zapadnout do týmu?
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!