Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
6
/
30
Prohlédnout znovu
Fenix je zajímavě upravené klasické Camaro. Má V8 s kompresorem a přes 1100 koní
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Chevrolet Fenix Camaro (1969)
|
Motor1.com
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul