Jeden ze dvou vyrobených kusů kabrioletu Ferrari 212 Inter s karoserií Pinin Farina.|
Zdroj: Wheelsage.org
Podvozek Ferrari 212 Inter měl trubkový rám s výztuhami ve tvaru písmene X a rozvorem náprav 2600 mm.|
Zdroj: Ferrari
V roce 1951 postavila karosárna Touring pětikusovou sérii dvoudveřového kupé Ferrari 212 Inter Berlinetta se splývavou zádí a typickou oválnou maskou chladiče „vystrčenou“ dopředu.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé mělo výrazné prolisy na bocích a kruhová zadní světla, která pak byla pro vozy Ferrari typická.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Vignale mělo světlomety vsazené do oválné masky chladiče.|
Zdroj: Wheelsage.org
Žlutočerná karoserie dala vozu přezdívku Bumblebee (čmelák). Stylistickou zajímavostí byla výrazná křidélka na zadních blatnících.|
Zdroj: Wheelsage.org
Prvním Ferrari s karoserií od Pinin Fariny byl kabriolet 212 Inter, vyrobený v roce 1951.|
Zdroj: Mitorosso.com
Karosárna Stabilimenti Farina staršího bratra Battisty postavila v roce 1951 toto kupé na podvozku 212 Inter.|
Zdroj: Wheelsage.org
Elegantní kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Ghia z roku 1951.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jedno ze dvou kupé, které postavilo studio Vignale v roce 1951. Tato kupé obsadila na mexické Carrera Panamericana první dvě místa.|
Zdroj: Vignale
Jediný vyrobený exemplář kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Vignale měl nezvykle tvarované nárazníky.|
Zdroj: Vignale
Kupé Ferrari 212 Inter Berlinetta s karoserií Ghia z roku 1952. Mělo splývavou záď a velké zadní okno.|
Zdroj: Wheelsage.org
Také karosárna Vignale uměla kabriolety. Pro vozy Vignale byly typické kapkovité větrací otvory na bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jedno z mála kupé 2+2 postavených na podvozku Ferrari 212 Inter.|
Zdroj: Bonhams
Toto kupé 212 Inter s karoserií Ghia si v roce 1952 koupil argentinský diktátor Juan Perón.|
Zdroj: Wheelsage.org
Při renovaci dostalo kupé zpátky svůj žlutočerný lak. Současný majitel si vůz cení na 2 miliony dolarů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vozy Ferrari 212 Inter poháněly slavné motory Colombo V12 s rozvodem OHC a objemem 2,5 litru. Se třemi karburátory Weber měly výkon 164 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Také švýcarská karosárna Ghia-Aigle z Lugana zhotovila v roce 1952 dvě karoserie kupé na podvozku 212 Inter.|
Zdroj: Wheelsage.org
Nádherný roadster Ferrari 225 Inter Barchetta s karoserií Touring měl podvozek 212 Inter, ale 2,7litrový motor V12.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jednu z největších sérií (15 kusů) kupé na podvozku 212 Inter postavila v roce 1953 karosárna Pinin Farina.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vignale postavil šestikusovou sérii kupé Ferrari 212 Inter s nezvykle řešenými nárazníky.|
Zdroj: Wheelsage.org